BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Cute Hello Kitty 9

Tuesday, November 1, 2011

thanks you friends ! buat saya sakit hati .

Pagi Selasa - 7:15
tiba disekolah.
terus ke assembly seperti biasa .
bersalam dengan kawan kawan dan AWAK !
awak ! mula becerita .
mengadu dengan saya . ya ! saya dengar dengan ikhlas .
saat saya dengar saya geram!
sebab die cerita seronok ronok die 
dekat awak.
saya tak suka die buat macam tu kat awak . tp ada awak TERFIKIR ?
saya tak suka kawan yang saya sayang
di buat macam tu .

DULU ...

kita rapat . dimana saja bersama .

awak tahu tak saya sakit hati sangat sangat .
bagai dicucuk pisau yg tajam !


awak mengadu ngadu kat saya

si pempuan 1 : dia suka buat awak mencarut .
sampai awak taktahan. dan macam macam
sekarang ? HAPPY ENDING ( Alhamdulilah )

si pempuan 2 : awak kata awak tak suka die , die stalker .
tup tup sekarang , semakin mesra . SEMOGA BAHAGIA
awak share cerita awak kat die . wah ! salah siapa tu ? si stalker atau awak

si lelaki : awak tak suka dia masuk campur . sbb die tak knl kte
dan belum BFF lagi !
sekarang ? lain jadi .

macam macam awak ngadu kat saya lagi !
dulu awak pernah tanya saya pasal  kawan kita lagi sorang tu .
awak kata yang dia macam tak boleh percaya !
tapi .
saya cuba yakinkan awak , yang kawan kita tu tak macam tu .
last last . korang berdua nie .....
wah ! makin pelik DRAMA nie !!!!

hari ini saya tengok awak bahagia dengan mereka itu .
bergelak ketawa . bermesra mesraan sehingga sesi persekolahan taman .
SAYA BAHAGIA TENGOK AWAK BAHAGIA ;)

tadi tu saya terpaksa menjauhkan diri , sakit hati awak tahu tak !
saya tengok awak happy 
malas la nk ganggu  hari bahagia awak kan ;)

awak !  kalau saya tahu benda nie berlaku kat saya
saya berhenti STPM nie ! saya ke POLITEKNIK .
saya nie bodohkan pergi teruskan STPM bersama awak !
dulu ,awak halang saya utk pergi politeknik tu , okey ! saya tak pergi
kononnye kita nk bersama la kan di sini sampai kita amik degree pun nk bersama.
sekarang nie tak seindah dulu .

awak ! terima kasih HADIAH utk hari ini .
sumpah ! sakit sangat .

p/s : maaf lepaskan di sini . saya tiada tempat mengadu ! 

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget